14 januari, i fredags

Haha, jag hade en galen dag/kväll/natt tillsammans med underbara kompisar. Jag orkar inte skriva så himla detaljerat men här är en lite kortare version som min kompis Felicia har skrivit.

"Lite kortfattat: Efter skolan i fredags åkte jag, Amy och Pauline hem till Amy. Vi fixade mina naglar, lyssnade på musik och hade kul innan vi åkte iväg till ett hemligt ställe... Hahah men inga kommentarer om det! Halv tolv blev vi i alla fall hungriga och käkade lite nattmat på McDonald's i Nordstan, och efter det drog jag och Pauline hem till mig. Då hade klockan redan hunnit bli halv två! Vi tittade på en konstig film och åt glass med varm kola&choklad-sås. Men till slut blev vi så trötta att vi somnade, haha.

Idag vaknade vi sent och tog det jättelugnt."

Jaoo, ville bara skriva det här, vill ha det som ett minne.


Bild tagen av en kompis på språkresan till England 2009. Jag och Terminator på vaxmuséet.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se