01-01-11, ett nytt år, wiiiie

Ärligt talat så ser jag faktiskt inte fram emot detta året. Asså jag har verkligen ångest redan nu, ja, det är skolan. Åh gud, jag hatar verkligen att jag har så himla höga krav på mig själv, åååååååååh.

Så, nu känns det lite bättre. Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, det lättade till lite, men bara lite.

Idag gick jag upp vid tolv av väckarklockan. Dock gick jag inte upp direkt utan satte på laptopen och tittade ett avsnitt av Fala Chen serien, det börjar bli riktigt spännande nu. Efter det surfade jag runt på internet, lyssnade på mina favorit artister från Korea och tittade klipp på youtube. Sedan kände jag att det var dags att gå upp. Jag har städat rummet, bytt sängkläder, diskat, dammsugit lägenheten och ja. Typ städat hela huset. Nu känner jag mig riktigt duktig. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ska nog kila till köket och leta efter något att äta, har varken ätit eller druckit på hela dagen.

Lite senare hade jag planerat med Emelie om att vi ska gå ut och åka pulka, wiiie. Hahha. Jag gjorde ju det i förrgår med Felicia och det ar super roligt, tyvärr har jag fortfarande ont i svanskotan från den åkturen...

Igår var det nyår och det firade jag med familjen och kusinerna, trevligt hade vi. Har inte så mycket att skriva om det, vi åt middag. Bakpotatis+biff+sås+sallad. Efter det blev det mahjong med mormor, morfar och Lily. Sedan förberedde mamma chokladfonduen till mig. Det bestämde jag att vi skulle äta när vi var i affären för att handla grejer till Josephines marängtårta. Det var super gott. Sedan tog mamma över och kusinerna+morbror spelade poker. Jag chillade runt, snackade i tele med kompis, lekte med lillkusin. Tiden gick fort och plötsligt var det bara tio minuter kvar till det nya året. Alla fick bråttom och klädde på sig, sedan gick vi ut och tittade på raketer samtidgt som morbror sköt raketer, wiie. Vi drack champagne och bara njöt av stunden. Sedan var klockan redan över 00.00, ett nytt år har börjat. Vi gick in och de vuxna fortsatte att spela mahjong, kusinerna spelade chichago. Jag spelade mahjong en stund, sedan snackade jag med kompisar i tele efter det umgicks jag med Emme och syrran på rummet. Vi snackade och planerade om vad vi ville göra idag. Vi hade egentligen planerat bowling men eftersom det är nyårsdagen idag så var det inte öppet. Därför ska vi spela imorgon istället, det ska bli skoj.

Och sedan vid 4 hade de vuxna spelat klart och jag körde hem, sedan blev det läggdags. Trött som bara den!


Aja, orkar inte skriva mer. Har tagit lite kort med min kamera från igår men har inte fört över dem än så här kommer en bild på mina två söta kompisar från julavslutningen.

Felicia&Parisa♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se