Några grejer jag vill kommer ihåg.

Den 29:e juli var jag på min första riktiga konsert. Det kommer vara ett minne för livet för det var min största idol som var huvudpersonen. Raymond Lam♥

Den 1:a september lagade jag ett hål. Det var mitt första hål som jag minns att jag lagat. Jag vet att jag haft hål innan men det var längesen. Det var inte så farligt men lite obehagligt. När det typ ilade i tandn, usch :(

Den 16:e september åker min syster Josephine till Storbritannien, England, Manchester för att plugga i 3 år. Visst känns det lite ledsamt på ett sätt och jag kommer säkert att sakna henne men det ska bli så skönt att få ett eget sovrum. Äntligen, efter 16år får jag mitt första riktiga egna sovrum♥

Just nu kommer jag inte på något mer men jag kommer uppdatera detta inlägget när jag kommer på det ^^

Bloggar som sagt på min laptop (just det, känns så skönt att få ha min alldeles egna dator, min första) och man får inte lov att ha massa bilder och sådant på den så bilder får det bli en annan dag.


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se