K-pop♥

Ville bara skriva att förutom kanto musik, lyssnar jag även på K-pop♥

Jag har gjort det ett tag nu men ville bara skriva det. Just nu är favoriterna bland annat SS501, BigBang & Girls' Generation. Varför jag börjar att lyssna på K-pop är för alla koreanska serier jag tittar på. De är så himla bra!

Jag är ju en person som älskar att titta på bra serier från Asien och tycker inte alls att det är slöseri med tid. Dessutom har jag lärt mig väldigt mycket från att titta på serier, speciellt kinesiska tecken.

Tittar som sagt på kantonesiska, taiwanesiska, koreanska och ibland också japanska serier och filmer. De är bäst. Way better then Swedish movies. Det går liksom inte att jämföra =) . Amerikanska filmer är helt okej men ändå inte bättre än min favoriter♥


Girls' Generation


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se