20 september

Hello!

Redovisningen gick bra, läst just i EDS:en att vi fick VG och det var det högsta betyget man kunde få i denna uppgiften. Äntligen kan jag släppa det, har ju varit jättestressad p.g.a det här och jag är så glad att se resultatet ändå om vi fick kämpa riktigt hårt för det. Jag vet inte vad de andra grupperna fick för betyg men jag måste säga att min redovisning var en av de bästa. Det trodde jag faktiskt inte, hade förväntat mig mer av de andra av någon konstig anledning.

Jamal och Aleksandra har inte gjort speciellt mycket för att få detta betyget och jag tycker inte riktigt de förtjänar det, men ibland blir det så. Livet är inte rättvisst, kort sagt. Det handlar om att ge och ta.

Men jag och Mathilda förtjänar definitivt detta betyget efter allt vi gjort.

Åh, ångrar mig så mycket att jag började gråta i fredags när vi tog upp problemen med våran grupp, känns riktigt pinsamt och skäms lite varje gång jag träffar David & Jonas nu. Och hoppas verkligen inte att det var på grund av medkänsla som vi fick det högsta betyget för då skulle jag hellre inte vilja ha den.

Japp, det var allt jag ville berätta för denna gången!


Bild från när jag och mamma hälsade på hennes kollega som skaffat en hund :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se