FÄRGAR HÅRET

!Yees, en implussak faktiskt. Det var inte planerat.
Mamma skulle färga hennes utväxt, grått hår. Haha. Det låg ett paket med kastanjebrun färg här hemma som mamma hade köpt för längesen men glömt av att den finns(?). Iaf, hon behövde bara lite färg och då fick jag plötsligt upp en tanke att jag kunde ta resten av färgen. Grejen är att det inte alls var länge sedan  jag färgade den sista, lite mer än 2 månader sedan för att vara mer exakt. Det var i Hongkong då jag klippta av mitt långa men ack så slitna hår. 
Juste, på tal om det så ska jag fortsätta med resedagboken som jag skrev i Hongkong snart, har bara inte orkat när det varit så mycket med skolan. Har heller inte haft tid.

Aja, iaf. Det jag ville skriva var att jag håller på att färga håret just nu. Kan ta en bild efter men det är inte säkert att det blir någon skillnad. Haha.

Nu ska jag dra, har tittat klart på 'Devils beside you' nu och den var grym. Rainie Yang är en favorit och Mike He ser grymt bra ut, hih. Nu tittar jag på en gammal serier med min favorit Raymond Lam. Den heter 'Twins of brothers' med Ron Ng också. Det var brorsan min som ville titta på den så jag letade fram den på en hemsida åt honom och sedan blev jag med sugen. Inte bra, haha. Har redan sett denna serien minst 3ggr redan. Haha.

Bye

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se