30 oktober

Först och främst, idag fyller min fina vän Lisa år, wiiie. Grattis till henne♥



Vaknade vid 12 idag och har typ inte gjort någonting idag.
Ätit frukost, kinesiska bullar. En med cha sui och en med sallad. Haha, bara jag som fattar, great. Sen har jag badat Suki och dammsugit halva lägenheten, resten gjorde mamma. Sen har jag så klart spelat lite piano och tittat på serien med Raymond Lam. 

Idag är det lördag och vad gör jag hemma på en lördag?!

Min mormor ringde mig igår och ville att vi skulle hem till de och äta och sedan spela mahjong. Men det är inte säkert det blir så nu, vi har lyckats få någon att köpa Martins blåa våningsäng med en skrivbord och bäddsoffa under sängen, så därför måste mamma städa och packa in. De som ska köpa den kommer imorgon vid 10. Pappa har redan plockat isär den men det är lite annat som måste göra. Mamma åkte för kanske en timma sedan för att köpa en extra madrass på Jysk. Får se senare om vi ska åka eller inte, annars blir det ännu en hemmakväll. Oj, vad populär jag är..

Fick faktiskt ett sms av min kompis imorse som undrade ifall jag ville gå på en fest. Men jag sa nej :/ . För det första så hade jag lovat mormor att vi skulle hem till henne, för det andra så skulle jag aldrig få det, för det tredje, ändå om jag skulle fått det så skulle jag inte kunna stanna kvar länge eftersom det är rätt långt hem därifrån och så finns det fler anledningar. Så klart jag vill men jag får ju inte. Så är det när man har har en allt för överbeskyddande mamma...

Aja, nu ska jag fortsätta och titta på serien och äta daimgodis, hihi. Bye!


Tog nyligen denna bilden, ofixad allt.

Just det. färgade ju håret igår. Det syns inte så mycket men får visa bild på det en annan gång för färgen syns bara när man är ute. Men jag är nöjd ändå, den har en rödare nyans också, me like!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se