24 oktober

Hola!

Oj vad tiden går snabbt, snart är det lov och min syster fyller 19år på fredag, wohoo.

Tänkte bara skriva att jag känner mig lite smått stressad just nu och det pirrar i min mage. Imorgon ska jag nämligen hålla ett argumenterande demokratital, den får högst vara i 3min och min är längre än det just nu. Åh, ångest! Och nervositeten gör ju inte saken bättre, aja, det får bli som det blir. Huvudsaken är att jag gör mitt bästa och det ska jag göra. Imorgon ska jag ha spanska prov också, men det är jag inte lika nervös över. Man ska skriva ett brev och jag har redan gjort det, nu ska jag bara träna in det i mitt huvud.

Men nu måste jag fortsätta med talet, skulle vilja skriva lite om vad som hänt den senaste veckan (veckor?) sedan jag skrivit men jag har varken tid eller orken just nu. Bloggen får hålla ut till på fredag då höstlovet börjar, längtar

Som sista grejen innan jag avslutar inlägget. Här kommer två bilder som jag tog precis med min webkamera.




Man ser verkligen på mig att jag är trött.
 Suck, håll ut Pauline. Det är lov snart!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se