Shopping, yeah

Hemma igen!

Vid 15 tiden mötte jag upp Kajsa och vi tog bussen tillsammans till Allum och sedan 59:an till Sportlife. Vi tränade i ca 1h och sedan orkade vi inte mer. Haha. Efter gymmet åkte vi tillbaka till Allum igen och jag shoppade loss, eller inte. Nej men köpte en stor och skön tee från H&M, leggins från Lindex och solglasögon från JC.
Äntligen har jag hittat ett par snygga glasögon, det var på tiden!
Men nu är jag pank, ingen mer shopping. Eller jo just det, på lördag ska jag ju till Ullared, hihi. Inte för att jag köper vettiga grejer där, det jag har med mig hem är skräp, inte bokstavligen talat då. ^^

Jag och Kajsa åt på paprika också, mumsigt gott. Jag åt en grillad panini med kyckling & vitlök, Kajsa tog en kycklingsallad. Åh, så gott det var. Är dock fortfarande hungrig, omg, Pauline hur stor magsäck har du egentligen?!

aja, nu måste jag gå och hämta en banan, är hungrig, haha!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se