Några bilder från klassresan

Jag vet att jag varit seg med bilder den sista tiden. Men jag är för lat för att hitta usb-kabeln, koppla mobilen med datorn och sedan överföra bilderna, haha. Så jobbigt är det inte men som sagt, jag är lat "_"

Här kommer iaf några bilder som är tagna med min mobil från klassresan ^^

Filippa&Lisa med hennes favorit choklad som jag köpt till henne som tack för att jag fick låna en luftmadrass.
Super snällt, skrev en lång text på omslagspappret också, hon tyckte det var gulligt :) . Jag kände mig jättenöjd,
älskar att göra andra glada för då blir jag med glad. Kanske gladare till och med :)

Jag har aldrig ätit denna Fazer mjölkchokladen, får ta och köpa den :) , kanske imorgon? Eller ikväll. Har ju inte så långt till torget... Tss


Jag och Frida i bilen påväg till stugan (som visade sig vara ett klubbhus, vi sov i små omklädningsrum T_T),
fixade mig en riktig lugg, haha.


Hihi, söta Filippa


OMG, vem tog detta smygfotot? AH
Nej, skoja bara. Men jag visste faktiskt inte att någon tog kort på mig,
såg det i kameraalbumet efteråt, haha. Tror det var Emil :)

Japp, det var de bilderna. Frida har fler bilder och videos både från klubbstugan och på 'Fångarna på gården', det var verkligen super roligt. Dock förlorade mitt lag -.-

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se