LAST SONG

I'm in love..

..With this movie

Yes, that's true!

Jag har nyss kommit hem från den trevliga biokvällen med Frida och Lisa. Kan först skriva lite om kvällen och sedan vad jag tycker om filmen ^^

Det började med att jag var tvungen att springa till busshållplatsen där Lisa satt orolig och väntade på mig, hon sms:ade mig och undrade var jag var, hih. Men jag hann precis med bussen och vi åkte in till Centralstationen, sedan mötte vi upp Frida vid lilla H&M och jag gick förbi 'Yves Rocher' och köpte nattkrämen, fick en 'hemlig present' också och det var en mascara, inte dåligt!
Efter det gick vi runt på Nordstan, gick i princip in i alla klädbutiker som är typiskt för tjejer i vår ålder, haha. Men förvånadsvärt så hittade jag ingenting. Frida gick med sig ett par ballerina hem, super fina =)

Efter 'fönstre shoppingen' gick vi till Arkaden och åt på thai snabbköket, eller vad man nu kallar det. Denna gången ville jag testa på något nytt så det blev Satey kyckling med ris, riktigt gott faktiskt. När vi ätit klart gick vi till Hemköp och köpte dricka och godis till bion, så himla dyrt att köpa på Bergakungen, vi tänker på ekonomin här vettu!

Vid 19 hade butikerna stängt så vi bestämde oss för att till Bergakungen. Yes, ni läste rätt, . Det var faktiskt skönt, vädret stod på våran sida, sommarkvälls svalt typ, hihi. Konstig beskrivning, haha. Men ni vet, min fantasi är inte den bästa =)

Väl framme vid bion var det en stund kvar så vi gick ut och satte oss på stenmuren och tog lite knasiga foton, haha. Orkar inte lägga in de nu men de kommer, promise. Sen blev det bio =)

Kan säga att jag fick mycket skratt och hade super kul ikväll, tack så mycket söta och snälla tjejor♥



Angående filmen, det är nog den första sorgliga filmen som jag sett på bio. Såklart jag har gråtit i andra filmer med men denna var en typisk gråtfilm nämligen :)

Det var inte en särskild speciell film men jag har faktiskt inte sett någon liknande och jag gillar denna väldigt mycket. Asså den där känslan har kommit tillbaka igen, ni vet, jag fick den där speciella connection med denna filmen, samma känsla som jag fick för Avatar och en av mina nya favoritböcker, 'Genom dina ögon' .
Det är inte en av de bästa filmerna jag sett men den var riktigt bra. Jättesvårt att beskriva, jag har verkligen jättesvårt att beskriva mina känslor genom ord, hatar det men tyvärr, sån är jag. Speciella talanger är inte något jag har, suck -.-

Jag började iaf gråta och det var så himla sorligt, love♥

Dessutom gillar jag Miley Cyrus så filmen blev extra bra. Det som ger filmen en guldkant är att killen som hon blir kär i i filmen är hon tillsammans med 'på riktigt', japp det stämmer. De blev tillsammans efter filmen och har varit ett par i 10 månader typ, tycker det är riktigt gulligt. Hoppas detta kändisparet håller, det är inte många kändisar som klarar att vara tillsammans 'förevigt', sen är hon och han väldigt unga också :/

Aja, I wish them all my luck^_^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar också filmen, ja var och tittade på den med två kompisar och alla tre började gråta hah^^

2010-05-15 @ 10:39:23
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se