Klassresan är över nu!

Detta inlägget skrev jag igår i den andra bloggen^^


Yesyes, lite tråkigt. Men det var skoj att det ens blev av, det trodde jag verkligen inte. Våran klass (inklusive mig) är extremt lata och engagerar oss såhääääääär mycket. Nej men alla vill åka iväg men ingen orkar planera hur vi ska få ihop pengar, vart vi ska åka osv..
Vi får tacka våra snälla föräldrar för att detta blev av ^_^


Nu är det så att jag känner mig väldigt stressad eftersom jag inte är klar med SO uppsatsen än och den ska lämnas in på måndag, därför tänker jag tillbringa denna lördag kväll med att sitta här framför datorn och skriva så att pennan (tangentbordet) ryker och hoppas på att jag blir klar ikväll så jag får sova ut imorgon. Är sjukt trött.

That's right, jag lade mig inte förrän 05.30 på morgonen och någon väckte oss 9, tack. Asså har jag inte fått någon sömn, just nu har jag varken tid eller lust att skriva om klassresan men det kommer jag att göra när jag känner mig mindre stressad. Just nu kan jag inte tänka klart med huvudet och vill bara slänga mig på sängen (eller menar madrassen, har ingen säng, buhuu) och dra täcket över huvudet och sedan sova och drömma sött. Men nej, det kan jag icke göra, jag vill gärna kunna sova inatt, kan inte riktigt vända på klockan än, skolan är ej över än. Får hålla ut i en månad till, sen får jag sova ut tills klockan 18 på kvällen om jag vill, ingen kan hindra mig!

Visst är det skoj att sommarlovet snart är här och vi slutar grundskolan men samtidigt är det väldigt tråkigt att skiljas från klassen och lärarna. Vi har ändå gått i samma klass i 5 år snart och inte förrän de senaste 2 åren började jag lära känna hela vår klass. Jag vet inte vad jag gjorde innan. Iaf, efter grundskolan tappar man oftast kontakten med sina klasskompisar fast man säger att man inte ska göra det. När man väl börjar på gymnasitet är allt så nytt, man träffar nya kompisar, ny miljö osv, de gamla klasskompisarna är inte lika viktiga längre.

Nej men usch vad deppigt detta låter, så det är bäst att jag slutar nu innan jag skriver något dumt.

Hare bäst ^_^

P.S, tack för en kul klassresa 9C, ändå om det bara varade i ett dygn
.Yesyes, lite tråkigt. Men det var skoj att det ens blev av, det trodde jag verkligen inte. Våran klass (inklusive mig) är extremt lata och engagerar oss såhääääääär mycket. Nej men alla vill åka iväg men ingen orkar planera hur vi ska få ihop pengar, vart vi ska åka osv..
Vi får tacka våra snälla föräldrar för att detta blev av ^_^


Nu är det så att jag känner mig väldigt stressad eftersom jag inte är klar med SO uppsatsen än och den ska lämnas in på måndag, därför tänker jag tillbringa denna lördag kväll med att sitta här framför datorn och skriva så att pennan (tangentbordet) ryker och hoppas på att jag blir klar ikväll så jag får sova ut imorgon. Är sjukt trött.

That's right, jag lade mig inte förrän 05.30 på morgonen och någon väckte oss 9, tack. Asså har jag inte fått någon sömn, just nu har jag varken tid eller lust att skriva om klassresan men det kommer jag att göra när jag känner mig mindre stressad. Just nu kan jag inte tänka klart med huvudet och vill bara slänga mig på sängen (eller menar madrassen, har ingen säng, buhuu) och dra täcket över huvudet och sedan sova och drömma sött. Men nej, det kan jag icke göra, jag vill gärna kunna sova inatt, kan inte riktigt vända på klockan än, skolan är ej över än. Får hålla ut i en månad till, sen får jag sova ut tills klockan 18 på kvällen om jag vill, ingen kan hindra mig!

Visst är det skoj att sommarlovet snart är här och vi slutar grundskolan men samtidigt är det väldigt tråkigt att skiljas från klassen och lärarna. Vi har ändå gått i samma klass i 5 år snart och inte förrän de senaste 2 åren började jag lära känna hela vår klass. Jag vet inte vad jag gjorde innan. Iaf, efter grundskolan tappar man oftast kontakten med sina klasskompisar fast man säger att man inte ska göra det. När man väl börjar på gymnasitet är allt så nytt, man träffar nya kompisar, ny miljö osv, de gamla klasskompisarna är inte lika viktiga längre.

Nej men usch vad deppigt detta låter, så det är bäst att jag slutar nu innan jag skriver något dumt.

Hare bäst ^_^

P.S, tack för en kul klassresa 9C, ändå om det bara varade i ett dygn
.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se