GODISSUGEN SOM BARA DEN!

Har just smetat ner mitt ansikte med en rengöringsmask, nu kyler den ner ansiktet, aahh, skönt. Skrev ju i förra inlägget att jag vill testa fazer chokladen och tänkte gå ner till torget och köpa den men jag bär öppnade balkongdörren får jag se regn, blåst och gråa moln. Inte roligt.

Hehe, man märker att jag inte varit ute idag, haha. Det stämmer verkligen, jag har inte varit utanför dörren idag, har suttit här framför datorn och tittat på olika serier hela dagen lång. Hahahhaa.

Inget liv eller vad?

nej men sen har jag ätit massa också, är typ hungrig hela tiden, inte bra alltså. Tränar inte så mycket längre och äter gör jag hela tiden. INTE bra alltså!!!

Nu vill min kropp ha något sött, men tyvärr stänger affären om 10 min och jag orkar inte skynda mig ner, aja. Får väl stå ut...
Jag tog en banan för en kvart sen men den hjälpte inte..
Det är faktiskt lite konstigt, jag har ju knappast rörd på mig idag men ändå är jag hungrig hela tiden, hmm. Det är något fel på mig -.-


Gammal bild, har inte orkat ta nya egobilder, tyvärr...

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se