Ett till inlägg från den andra bloggen (1 maj)

Gud vad tiden går snabbt!

Redan första maj, inte långt kvar till sommarlovet.
Så klart man längtar till sommarlovet men det är ändå lite tråkigt eftersom det är sista läsåret i grundskolan och när man börjar gymnasiet så splittras ju hela klassen. Vissa fortsätter att hålla kontakten men det slutar oftast med att man inte hör av sig. Lite tråkigt tycker jag men det ska bli spännande att få träffa nya människor också^^

Eftersom det är första maj idag så får man ju luras. Eller?
Eller luras och luras, det kanske man alltid gör men jag menar som första april liksom. Aja, du fattar vad jag menar!

Du 'lurade' mig på första april och gjorde att jag förlorade vadet och fick ge dig 20kr. Ditt skämt var varken rolig eller ett riktigt skämt. Buu!

Glöm inte att vi har ett vad till som vi inte kommer få veta vem som har rätt förrän 2012. Japp, vi har slått vad om ifall Jorden kommer gå under eller inte. Rasmus tror att Jorden kommer gå under den 21 december 2012 för att Mayafolket hade förutspått det, deras kalender tar nämligen slut då. Jag tror dock inte detta kommer att hända.

Tror (vet) att Rasmus också vet att det inte kommer att hända men sa ja till detta vadet. Har fortfarande inte listat ut varför. För Rasmus, du är smartare än så ;)
Nämen titta, Pauline kan med vara snäll ^_^

Hoppas det löste sig. Problemet som gjorde att din valborg blev en 'skit dag' :/

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se