Ett inlägg från den andra bloggen (Iron man 2)

Eftersom det bara är Rasmus som läser den bloggen skriver jag som om om det vore till honom, OK? =)


Juste, kom på en till grej som vi båda gillar..

Det är *trumslag* Iron Man♥ !!!!!!!

Yes, that's true. Det var faktiskt Rasmus som sa att jag skulle titta på denna filmen men jag vägrade typ, men tyckte den verkade dötrist och vägrade, fast till slut tittade vi ändå och jag älskar den nu. Tack så mycket Rasmus för att du tvingade mig att se denna grymma filmen!

För det första så är det sådana slags filmer jag gillar + skräckisar då. Sedan tycker jag Robert Downey Jr är en grymt bra skådespelare, han äger! Var och tittade på Sherlock Holmes på bio för ett tag sedan, han är huvudrollen i denna filmen också och den är minst lika bra. Älskar detektiver, de är så mystiska och smarta, haha.

Iaf, Iron Man 2 har premiär idag, tyvärr kan jag inte gå på premiären, har ju gått i skolan idag och nu på kvällen måste jag plugga tyvärr :/
Men jag ska se denna filmen, på bio. Det är ett måste!!!


Just det, glömde nämna en punkt. Han är grymt snygg också, haha

Och nej han är inte gammal enligt mig!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se