9 maj

YEEEEEEEEEEEEAAAH; nu är jag äntligen klar med faktauppsatsen. Kan äntligen slappna av =)

Veckan som kommer är en väldigt speciell vecka
Måndag är det vanlig skoldag
Tisdag
är det klassens dag
Onsdag är det operations dagsverk, vi är lediga^^
Torsdag är det kristi himmelsfärds dagen, ledig.
Fredag klämdag, ledig.
Lördag & Söndag, lediga
Måndag, studiedag♥.

Bästa veckan på länge asså!

Tyvärr kan jag inte slappna av helt, vecka 20 är den sista och jobbigaste veckan jag har kvar. Flera uppsatser och andra inlämningar måste vara klara, jag har slöjd och hemspråksprov. Har flera redovisningar osv. Jag kommer inte ens ihåg allt nu, hehe. Aja, det är ändå om 2 veckor, kan iaf slappna av nu.

Just det, mamma lämnade precis Suki till Elisabeth igen, buhuu :(

Nu måste jag hoppa in i duschen, byebye^^

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se