7 maj

Hallo, vaknade för en stund sedan, gick upp och dusch och nu sitter jag här. Jag ska äta frukost om en stund och sedan packa ihop det sista. Har endast två väskor med mig (+ en handväska) och de är inte så stora så jag fick sitta där i ca 5 min och proppa i täcket och sedan dra igen dragkedjan, inte kul.

Jag hinner inte skriva så mycket mer nu, ska möta Sanna och Lisa och 50 min så måste skynda mig!

Kan iaf säga att gårdagen var grym, träffade Liza och vi hade det trevligt, gick till kunskapsgymnasiet där de pratade om skolan och så. Sedan demostrerade några NV elever hur man kunde göra glass på ett snabbt sätt.
Man behöver mjölk, sylt och flytande kväve. Det tog de mindre än 5 min att göra det, vi fick smaka också. Det smakar inte som riktig glass men typ, det var gott ändå^^
Jopp, varför man kan göra det är för att kväve i flytande form är -196 grader och då kokar den. Därför blev glassen kall och stel utan att ha varit i frysen =)

Aja, hinner inte skriva mer måste dra. Ha det bäst för det tänker jag ha♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se