5 maj

Hallo!!!

Wiee, inga fler lektioner denna veckan =) . Idag gjorde vi nationella i fysik och det gick väl bra, tror inte det är ett MVG bra men ett G eller VG. Vågar inte hoppas på för mycket, men jag är glad att det är över nu. Efter provet hade vi en lektion och det var engelska, nu har jag äntligen läst ut min bok som är på engelska och vi ska redovisa om den muntligt vecka 20, orkar dock inte fixa redovisningen nu. Det viktigaste jag måste göra nu är att skriva klart inlämningen som ska vara klar på måndag, 3 ämnen ingår i den uppsatsen så det är väldigt viktigt.
Men jag ska jobba på som bara den idag och imorgon så får vi hoppas på att jag blir klar :)

På fredag är det dags för klassresa så jag kommer ej kunna blogga då, men vi kommer hem på lördag så det är lugnt. Ska försöka ta många foton och kommer skriva om resan så utförligt som möjligt så jag kan läsa tillbaka om hur vi hade det =) . Sista resan ihop med klassen ju...
Egentligen ska vi vara hemma klockan 12.30 på lördag men jag ska hänga med Frida till Ullared. Det ligger nämligen i närheten och varför inte tänkte jag. Därför måste jag skriva klart uppsatsen innan fredag.

Imorgon är det frilufsdag och vi ska spela rugby i Mellby. Det ska bli roligt, jag kommer cykla dit med några kompisar. Det kommer inte hålla på länge så när jag kommer hem ska jag fortsätta med uppsatsen och sedan ska jag till Kunskapsgymnasiet för de har bjudit in alla som troligen kommer börja där så man får lära känna varandra lite och så kommer de visa runt :) . Det ska bli spännande, men vet du vad det bästa är. Jopp, att jag äntligen ska få träffa Liza, wiiie!!!

Hon kommer ju troligen med börja på kunskap, det ska bli så roligt!!!

Aja, om en stund ska jag sticka till Sportlife och träna med Kajsa, byebye!!

Just det, anledningen till varför jag inte bloggade igår är för att jag pluggade hela dagen/kvällen. Åh, hatar verkligen att plugga!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se