3 maj

Hello!

Hade utvecklingsamtal nyss och det gick bra. Vi hade inte så mycket att säga om själva skolan, betygen och mig. Det blev istället prat om massa annat.

Idag betalade jag för klassfesten också, det är nämligen sista dagen idag och det hade jag helt glömt bort, tur att Frida påminde mig. 375kr gick det på.

Nu på torsdag är det frilufsdag och då ska vi spela rugby någonstans i Mellby tror jag det var. På fredag ska vi åka på klassresa, wie!
Vi ska till ett ställe som ligger mellan Varberg & Falkenberg, det ska bli trevligt. Vi har fått information om hur de 2 dagarna kommer att se ut men jag varken orkar eller har tid att göra det just nu.

På onsdag är det nämligen dags för ett till nationellt prov, denna gången i fysik!

Jag ska alltså plugga nu, byebye!

Har inte skrivit så mycket om själv dagen men det har inte hänt så mycket. Vi fick veta resultatet på matte nationella, jag fick ett starkt VG som slut resultat. Är nöjd men skulle vilja ha ett högre ett betyg på just NP menmen. Fick typ 20/20 G 11/14 Vg och 1/4 MVG tror jag det var, på C delen då.

Men nu måste jag verkligen gå, byebye!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se