18 maj

GRATTIIIIIIIIIIIIS MALIN&CINDY PÅ 16-ÅRS DAGEN, HOPPAS NI FÅR EN SUPER DUPER FÖDELSEDAG♥
(De är inte tvillingar utan det råkar vara två super söta och snälla klasskompisar som fyller år på samma dag^^)



VIKTIGT!!!

Renoveringen här hemma har äntligen börjat upp helt, köket är nästan klart och nu har några andra renoveringsgubbar kommit för att renovera vardagsrummet, hallen och alla sovrum. Det är också anledningen till varför jag inte bloggat de senaste dagarna, jag glömde helt av att skriva om det innan. Mycket med skolan nu..

Iaf, jag kommer inte ha tillgång till någon internet de närmaste veckorna (?) så det blir en liten bloggpaus kan man säga. Har inte ens tillgång till en tv, bläääää. Aja, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

Längtar verkligen tills vi får se slutresultatet av hela lägenheten, det ska bli spännande =)

Men jag måste logga ut nu, hinner inte skriva mer nu. Om en stund blir det tandläkaren med pappa, (yes han har kommit hem nu!!!) och sedan blir det pianolektion. Efter det blir det hem och plugga på direkten. Men det är ändå skönt, sista jobbiga veckan om man säger så!

Eller hm, nej det är det inte alls! Nästa vecka är det matteprov så nästa vecka är den sista jobbiga veckan, åh, vad jag längtar!!!

Men jag kommer som sagt inte kunna skriva om mina dagar de närmaste veckorna, varför jag kan skriva nu är för att pappa inte är hemma så lånade hans laptop med den trådlösa rektangulära saken som pappa har, super bra faktiskt! Han är nämligen inte hemma nu..

Sen har pappa skaffat en Iphone ju så kan kanske låna den någon gång och skriva ett snabbt inlägg :)

Jaja, men nu måste jag verkligen gå. Öva på pianoläxan!!!



4 snabba cambilder, here you have!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se