15 maj

Hola!

Ville bara säga att jag är vaken nu och har precis ätit nudlar till frukost + en rutten banan, hahah.

Medan jag skriver det här nu tittar jag samtidigt på Talang, det är repris nu och jag kunde ju inte titta igår eftersom jag var på bio. Dagens planer är att vara hemma, haha. Ja, vilket spännande liv jag har alltså. Nej, men jag har försökt få kontakt med Liza och fråga ifall hon vill träffas och fika eller något men tyvärr har jag inte lyckats kontakta henne. Aja, men det är en bra sak att stanna hemma också för då kan jag inte slösa pengar, thumbs up!

Sen har jag lite läxor och prov att ta itu med, som vanligt skjuter jag upp allt till sista sekunden men jag har lovat mig själv att skriva klart idrottsuppsatsen, plugga till hemspråks- och slöjdsprovet och förbereda inför den muntliga presentationen av en bok på engelskan.
Jag läste boken 'The Mediator Twilight', inte en av de bästa böckerna jag läst men bra är den^^


Saknar min fina älskling♥
Hon är som sagt hos min mammas kollega för två anledningar. Den första är för att mammas kollega precis tagit pensionsledigt och funderar på att köpa en hund så hon får passa Suki ett tag nu och se hur det känns. Den andra anledningen är att vi renoverar här hemma och då är det inte så roligt för lilla Suki. Hon får inte gå fritt i lägenheten och det blir höga oljud som inte är bra för hennes små öron, hihi.
Hoppas verkligen renoveringen går snabbare nu, jag vill ha hem henne!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se