14 maj

Yaaay, fredag idag!

Just nu sitter jag ensam hemma framför datorn och tittar på 'Hana Kimi', super rolig. mamma och syrran åkte till Ikea för en stund sedan och på kvällen ska de till Elvin. Jag ska inte dit för ikväll blir det bio med Lisa och Frida, yeaah!

Vi ska först äta thaimat och sedan blir det 'The last song' på Bergakungen. Miley Cyrus är huvudpersonen och jag gillar henne så det ska bli trevligt!
Sen ska jag passa på att köpa min dag och nattkräm från Yves Rocher, de håller nämligen på att ta slut nu och jag gillar de krämerna. Har inte sett stora skillnader på min hy men den har i alla fall inte blivit sämre så jag tänker fortsätta med den^^

Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt, vaknade vid 9 och ville verkligen inte gå upp så försökte somna om men det gick inte..
Så till slut, vid 10 gick jag upp och tittade på tv och åt en banan till frukost. Sedan, till lunch blev det färdig portions mat, denna gången kyckling curry med ris. Det smakade väl helt OK, mycket godare än de andra jag ätit iaf!

Aja, sedan blev det mer tv och efter det valde jag ut kläder för kvällen, det blir en svart kjol med en grå t-shirt^^

Men nu ska jag gå och fixa sminket och håret, byebye!




Vi tre♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se