13 maj

HOLA!

Röd dag idag och jag har varit hemma hela dagen. Vaknade vid 11.45 och tittade på en film på mobilen en stund, sedan gick jag upp och duschade så känner mig super fräsch nu. Tog sedan en banan till frukost och städade lite på mitt rum, renoveringsgubbarna som ska fixa sovrummen och vardagsrummet kommer nämligen på måndag. Det var på tiden säger jag bara..

Min pappa kommer hem på måndag också, men han får inte sova här hemma, haha. Det finns inte plats för det så han får bo hos min morbror i en vecka =) .

Iaf, efter städningen tittade jag på tv en väldigt lång stund, somnade till och med, hehe. Men efter ett tag var det inga roliga program på tv längre så jag satte på datorn :)

Jag sitter just nu här framför datorn och fryser, har raggsockor, mjukisbyxor, tjockiströja och en filt runt mig :/ . Buu, jag har inte feber eller så men har ont i halsen och har tappat rösten, hehe. Jag gillar faktiskt att vara hes, det är super coolt enligt mig, haha^^

Åh, just nu känner jag lukten av mat från köket, trots att köket inte riktigt är klart än står mamma och lagar nudlar till mig, mumsigt. Aja, nu är det klart måste gå!



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se