12 maj

Hallo!

Har varit vaken ett bra tag nu men har inte orkat sätta på datorn bara. Idag vaknade jag vid 9 av att min brorsas väckarklocka ringde och jag har som sagt svårt att somna om så jag gick med upp. Inga renoveringsgubbe var här idag, han är nämligen sjuk :/ .
Jag gick upp och tog en slätbulle till frukost, sedan satt jag och tittade på tv tills klockan 11.30 då mamma vaknade. Då gick jag och rensade bland alla mina väskor, ville verkligen inte slänga de flesta av de men jag var tvungen. Imorgon kommer morbror hit och ska fixa rummet :) . Efter det blev jag hungrig igen och kom på att vi har en vitlöksbaguette kvar i frysen så tog ut den och satte den i ugnen.

Mamma ville också äta en bit innan hon skulle till jobbet så hon höjde värmen för att det skulle gå snabbare. Det resulterade en bränd baguette. Hehe, men god var den ändå!


mumsig, haha!

Jag har inga planer idag utan tänker sitta här framför datorn och titta på en ny serie igen! Den förra har jag tittat klart på och den är grym♥
Nu är det 'Hot shot' som gäller!

Bye!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se