10 maj

Hejsan!

Har just kommit hem från en shoppingrunda på Allum^^

Nejnej, skämtar bara. Efter skolan idag åkte jag, Kajsa och Amalia till gymmet. Det var första gången för Amalia men det gick bra ändå. Fyllde också på mitt 10-kort. 680kr gick det på. Sur kärringen som jobbade där sa att jag måste ha med mitt CSN kort för att bevisa att jag är student men det behövde jag inte göra förra gången. Hallå, jag går faktiskt fortfarande på grundskolan och det är obligatoriskt. Sen är jag redan 16år och då räknas jag som en student! Skulle fått betala 800kr isf men hon sa att hon kunde göra ett undantag eftersom jag betalade 680kr förra gången med men henne ska jag inte tacka. Nej!

Efter gymmet gick vi en sväng på Allum och jag köpte svarta nylonstrumpbyxor med 20den, snyggt^^
Åt också på Paprika med Kajsa, det blev en 'mixa egen', orkade dock inte äta upp allt så ska ta med det som 'fika' till imorgon. Det är nämligen klassens dag imorgon, vi ska till skatås och spela beach volleyboll, skoj ska det bli =)

Det har inte hänt något speciellt i skolan idag så jag har ingenting att skriva om det, aja nu vill jag fortsätta att titta på min nya favoritserie 'Autumn's Concerto' . Me love♥

Hörs imorgon efter beach volley'n. Det börjar 10 och slutar vid 13 någon gång. Ska ta cykeln dit, tummen upp!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se