SUPER FÖRSENAT IMLÄGG

Yesbox. Samma dag som jag tog kort på 'jackan' och glasögonen jag vill ha lade jag in de på datorn och gjorde två collage. Men när jag skulle spara collagen så krånglade det och det gick helt enkelt inte.
Till slut gav jag upp men glömde skriva det...

När jag satt här och tittade igenom några bilder på datorn såg jag bilderna jag tagit på jackan och gick in på programmet för att försöka spara bilderna igen, denna gången gick det, wiee!

Här är de!


Me like, har ännu inte haft på mig den dock..
Vero Moda 199kr I think?


Nu när jag tänker efter så vill jag inte ha de, de är alldeles för stora för lilla mig..
Aja, får fortsätta och leta, sommaren är inte här än =) 59.50kr på H&M

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se