Plugg med Amalia + milkshake!

Gick ju hem till Amalia igår och vi hade det grymt trevligt. När jag kom dit höll hon på att äta och vi snackade lite om melodifestivalen, hon tycker också att fel person vann, tummen upp! Sedan gick vi in på hennes rum och snackade lite men efter en stund kände vi båda att vi måste få någonting gjort så vi fick igenom och diskuterade frågorna som står i slutet av varje kapitel. Det gick väldigt bra, vi skrev ner svaren också, när vi gått igenom allt tog vi en paus och gjorde milkshake. Mums! Vi tog lite vaniljglass, mango, hallon, banan och mjölk och mixade. Det smakade riktigt bra faktiskt. Milkshaken hade en ljusrosa nyans och vi tyckte den var lite tråkig så vi sprutade i lite sylt och blandade. Det smakade ännu bättre så ett tips. Ha i lite sylt i milkshaken, det gör susen! Hih ^.^

Jaa, efter det pluggade vi lite till och sedan snackade vi bara, det var riktigt mysigt och skönt. Vid 22.30 ringde jag pappa och han kom och hämtade mig. När jag kom hem hade de sparat mat till mig så åt lite, drack soppan och åt frukten mamma hade skurit upp till mig. Vet att det inte är bra att äta så sent men jag var ju hungrig, hade inte ätit mycket på hela dagen, hehe..

Sedan gjorde jag inte så mycket mer, lade mig i sängen och gick igenom kemiläxan och sedan somnade jag. Klart slut!




På väg till Malan, haha ser typ orange ut i ansiktet. Kanske borde byta till en annan foundation, tss.


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se