Nattinlägg

HAllo!

Skulle gå och lägga mig men sitter fast..

Har suttit och spelat facebook spel i en timma nu, haha, har blivit beroende. Förut spelade jag aldrig spel på Facebook men sedan 'tvingade' mina kompisar mig att spela Poker och jag började tycka om det. Sedan spelar mamma hela tiden Bejeweled Blitz så jag testade och det var faktiskt roligt. Försöker slå mammas rekord nu men det går inte så bra, fast jag kommer inte ge upp så lätt, nejnej.

Jag använder mig av pappas laptop nu och då blir det ännu svårare att styra 'musen', nej men ska inte skylla på det. Tänkte iaf ta en paus från spelandet och berätta lite om igår/idag/imorgon.

Igår
Efter skolan igår tog jag bussen till dansen. Låten vi dansar till är av Leona Lewis och hon sjunger ju så fint! Dansen är med jättefin men man måste verkligen ha riktigt bra balans för att kunna dansa denna koreografin bra. Men nästa vecka ska vi börja med en ny dans så det är bra. Efter dansen tog jag bussen hem och var jättehungrig så åt middag först och sedan hoppade jag in i duschen.

Skulle egentligen inte sätta på datorn alls igår men var tvungen att skriva i IUP:n. Men när jag var klar med det stängde jag av datorn och lade mig i mammas stora säng med fruktskålen och böckerna framme. Pluggade hela kvällen..

Idag
Skönt att det är fredag idag! Dagens första lektion var engelska och vi övade i att skriva uppsatser inför det nationella provet vi ska ha på onsdag nästa vecka, då är det delprov C, alltså skrivdelen. Är inte speciellt nervös nu men jag vet att jag kommer att bli det..

Sedan blev det dags för provet. Det var ett extra svårt prov om man jämför med vad hon brukar göra men jag svarade på alla frågor så jag är rätt nöjd. Men på något sätt känner jag att jag inte kommer att få ett jättebra resultat, känns inte alls bra :/ . På spanskalektionen hade vi rollspel och sista lektionen var svenska. Då planerade vi med Ulrika hur resten av terminen skulle se ut. Det ser bra ut ! ^^

Vid 12.40 slutade vi och jag och några tjejer gick till torget. Där köpte vi godis/sötsaker + dricka, vi skulle ha extra syslöjdslektion, det var frivilligt så klart. Men jag kände att jag behöver jobba lite på min klänning så jag gick på den lektionen. Jennie har varit sjuk flera gånger, det är därför vi måste ta igen.

Det var iaf jättemysigt, det är extra bra när man får äta godis till också, hihi. Stannade där i 1h 30min och sedan åkte jag, mamma och syrran till Frölunda Torg. Där gick vi på den nya delen av köpcentret samt den gamla delen och jag hittade lite fina grejor :) . Me love shopping!

Vid 19 drog vi hemåt, åt middag och satte mig framför tv:n en stund, tittade på Let's Dance..(Grymt att Mattias ör i final, hoppas han vinner!). Passade på att göra en ansiktmask i pausen. När vi var på Åhléns tidigare idag köpte jag en lermask som är bra för de som har instänga porer. Använde masken och det sved lite men när jag sköljt av ansiktet känner man verkligen att huden blivit jättelen och porerna kommit längre upp, riktigt bra mask! Enda nackdelen är att det svider lite när man har den på huden :/ .

Efter Let's Dance har jag bara suttit framför datorn och spelat Facebook spel, haha! Såg också att min kompis Filip lagt in fler bilder från Brighton, saknar verkligen det. Har fortfarande inte förlåtit mig själv för att ha tappat bort kameran, åh, är så arg!

Ska spela en stund till nu och sedan gå och lägga mig.

Imorgon ska jag hänga med mamma till Sportlife, hihi. Det ska bli skönt att få bränna lite fett. Har en väldigt läskande godispåse i min låda som väntar på att jag ska äta upp den, mm♥


Nightnight!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se