Nationella imorgon!

Japp, imorgon ska vi ha våran första nationella prov i engelska för i år. Jag är inte speciellt nervös men svårt kan det inte vara, eller? Försöker vara/låta positiv men det går inte så bra :/ . Nej men jag kan inget göra nu, det är inget prov man kan plugga till precis och sedan ligger inte hela betyget på detta provet, it feels good!

Jag satsat alltid på det högsta betyget i varenda ämne men går det inte så går det inte..
Engelska är ett ämne jag gillar väldigt mycket så det ska bli spännande att se om jag lyckas med de nationella eller inte. De är ju gjorda för elever som går i årskurs 9 och vi borde ju klara dessa proven galant, huh? ^^



Me right now


JAG ÄR TAGGAD OCH REDO!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se