Just nu

10 plusgrader var det idag! Wohhooo, våren börjar komma..

Dock var det fortfarande väldigt kallt så fick ta på mig rejält när jag skulle ut med Suki. Hon var inte riktigt på humör idag så hon ville nästan hem direkt när hon kissat klart, aja..
Dock fick jag inte motionera som jag verkligen behöver.. 

Jag har egentligen slappat mig igenom hela dagen och bara fått i mig massa mat, inte bra!
Först åt jag rester från köttfärspajen, sedan drack jag honungsvatten, åt en toast, tog ett äpple, gjorde en varmchoklad till mig själv, åt pastan som fanns i kylen..

Det är ju hur mycket som helst, detta åt jag under en 6 timmars period, inte bra! Blää :/

Ska kanske åka iväg med mamma och övningköra senare, yihooo


Jag just nu..

Har gått runt osminkad hela dagen nu, det känns jätteskönt! Gjorde också en mask förut, så nu är min hud jättelen, dock inte fin :/


Försökte göra en inbakad fläta på mig själv förut, det gick inte så bra..


Vi hade inget att göra på rasten så min kompis gjorde en annorlunda inbakad fläta på mig, haha! Tog bara "mittenhåret" och lät håret på sidorna hänga framåt. Vissa i min klass tyckte jag såg ut som de Navi's i Avatar, haha!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se