21 mars/Jag&Suki

Hallo!

Har varit hemma en stund nu, väntar på att maten ska bli klar, är hungrig!

Igårkväll hade jag ju tänkt sitta uppe hela natten (njaa, nästan iaf) och spela Facebook spel. Men vid 00.15 igår blev allt plötsligt mörkt och strömmen hade gått. Det var strömavbrott i alla områden runt om oss , inklusive oss då. Typiskt alltså! Jag har aldrig varit med om det innan faktiskt, bara de gångerna man blivit varnade för att strömmen skulle gå.

Vi fick tända levande ljus och satte på radion om de hade något att säga om det men nej..
Jag gick också in på pappas dator och surfade runt om det men hittade inget. Tur att pappa har ett mobilt bredband, annars skulle vi inte kunna gå in på internet.

EFtersom jag ändå inte kunde göra något gick jag och lade mig, en timma senare kom strömmen tillbaka igen :)

Man inser också hur mycket vi egentligen är beroende av ström, extremt mycket!

Imorse vaknade jag vid 11 och åt frukost. Sedan lade jag mig i mammas säng och tittade på tv tills klockan 14. Då blev det dags att gå upp och dammsuga, buuu.

Läste också igenom kemiläxan tills imorgon och tittade igenom musik och idrotts proven vi ska ha i veckan. Usch!

När allt var klart åkte jag och mamma till Krauta och köpte 3 korgar till till klädkammaren, sedan åkte vi till Järnringen och jag fick övningköra, riktigt roligt! Jag lyckades att köra utan att bílen dog, wihhooooo

Sedan åkte vi och tvättade bilden.

Nu är maten klar!

Efter maten måste jag göra läxorna och titta på tv så kommer inte kunna skriva mer ikväll, byebye




Bilder från igår♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se