Godnatt♥

Just nu sitter jag och spelar Facebook spel, haha är som sagt beroende nu.

Vid sju tiden kom pappa hem och vi åt middag, innan middagen hade jag tagit en lång och skön dusch, gjorde en hårinpackning också.
Efter det hade jag inget att göra så tog fram epilatorn och drog bort håren på mina ben, (oops, ej låren, har ej vågat göra på de än) men jag har lovat mig själv att en dag ska jag lyckas. Jag vill inte använda rakhyvel och behöva raka varje dag för att benen ska vara fina och lena, det orkar jag inte med. Så därför ska jag lära mig att gilla epilatorn, den ska bli min vän. Det är en av mina mål i mitt liv just nu, tss♥

När min mage var redo igen blev det frukt! Pappa hade köpt jordgubbar idag så min fruktskål blev väldigt somrig ikväll. Apelsin, gröna druvor och jordguggar. Orange, grönt & rött, mm sommar♥.
De var dock inte jättesöta men det gick att äta, det är huvudsaken.

aja, nu ska jag tvätta av mig rengöringsmasken jag har på ansiktet och lägga mig, eller ska läsa en stund innan också, like always.


Nightnight
♥.

Vi hörs igen efter skolan, för då är det lov, lalalalaaaaa♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se