Godnatt♥

Sådär, har precis proppat i mig en hel melon och vindruvor, mumma! Nu ska jag skölja bort ansiktmasken och lägga mig på mammas säng och plugga till provet. Känner att jag verkligen behöver det nu, only 3 days left to the test, i'm nervous!
Nej men jag har ju lovat mig själv att klara detta provet galant.

Imorgon har jag en liten sovmorgon och på första lektionen kommer vi få plugga till provet, känns riktigt bra! Efter skolan ska jag fortsätta med plugget och sen ska jag nog inte göra något mer, får se imorgon..

Iaf, när jag var på Allum förut hittade jag massa fina grejer, fick med mig två fina cardigans hem, wiie!! Hittade också ett par snygga pilot solglasögon men var lite tveksam om de verkligen passade mig så lät de vara kvar i butiken för denna gången. Vem vet, jag kanske åker dit i helgen och köper den, hihi.

Bilder på det jag köpt kommer imorgon eller något, nu måste jag plugga, byebye!


Nightnight

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se