Brrr, kallt!


Jag innan jag skulle träffa kuratorn. Så här såg jag iaf inte ut när jag kom ut igen, åh, vi helst glömma den bilden av mig..
Kände för att gå ut i det kalla vädret och ta en riktigt lång promenad. Känner att jag börjat äta mer och mer den senaste tiden och man kan se det på min kropp också.

Jag är inte nöjd med mig själv, så är det bara. Det finns så många fel med mig och jag kommer aldrig kunna räkna upp allt. Jag vet att ingen är perfekt men varför kunde inte jag bli lite bättre.. ?

Många säger säkert, "nej du är inte alls tjock, typ jättesmal" osv, men asså, jag är kort. Därför tycker alla att jag är så liten och smal, det är jag inte! Jag är faktiskt rätt "stor" för min längd..

Jag säger hela tiden till mig själv att sluta äta onyttiga grejer men jag är en människa, det går inte! Jag fattar inte hur personen kan hindra sig själv från allt gott i livet, hur kan man banta?!

jag vill inte banta men jag vill leva ett nyttigare liv och jag behöver träna mer. Just nu tränar jag en timma i veckan + idrottspassen då men de räknas inte..

Det är alldeles för lite asså!

Jag tog med mig Suki och jag klädde på mig, varm och go jacka, stor mössa, stora vantar och en stor halsduk. Jag var förberedd för det kalla vädret! Tog också med mobilen och hörlurarna, sedan gick vi.

Det var jätteskönt att få komma ut och jag började tänka på massa olika saker, det mesta var ledsna saker men det var ändå skönt att tänka på det. Vi gick runt i området men Suki ville inte gå mer så jag fick bära henne. Hehe, sedan fortsatte vi att gå och det var riktigt skönt. Bra för min kropp också, lite motion ju!

Fast Suki tyckte inte lika mycket om det, hon frös, dessutom är hon lat, latare än mig! Så vi var tvungna att gå hem igen, 30 minuter var vi ute och promenerade iaf, det är bra. Tummen upp!

Nu är jag hungrig (igen), måste äta, byebye!

Innan promenaden åt jag två apelsiner, mums♥





Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se