Bilder från i helgen

Söta Elvin har lärt sig att krypa nu♥.

I lördags så pluggade jag lite biologi, sedan satt jag framför datorn resten av dagen, haha. Nej men vid 18 åkte vi till stan och åt på restaurang, mumsigt gott!

Sedan ringde morbrors fru och undrade om vi ville komma, mamma som älskar sitt lilla gudbarn sa så klart ja direkt.
Men vi kunde dock inte åka dit direkt, lilla Suki var ju hemma så vi åkte hem först och sedan åkte vi förbi Ica där vi köpte en fryst cheeesecake, MM vad god den var alltså! När vi kom dit lekte vi med lilla Elvin, så himla söt är han!

Vi fixade iordning fikat och satte oss i vardagsrummet och tittade på Natt på museét, super grym film förresten =)

Efter filmen åkte vi hem och jag sov tills klockan 12 nästa dag, super skönt!

Hm, det är kanske därför jag inte kunde sova inatt, sov för mycket i lördags, buhuuu.

Söta Elvin, 5 månader nu typ :)


Jag och Elvin


Syrran och Elvin


Mamma och Elvin


Suki älsklingen♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se