Åh, varför måste jag vara så känslig?

Hallo!

Glömde nog skriva igår vad jag skulle göra idag efter skolan. Jag skulle iaf prata med kuratorn.

Från den dagen jag visste att det fanns en kurator på skolan trodde jag aldrig att jag skulle behöva prata med henne. På grund av en tjej nu som inte ens är värd min tid måste jag prata med kuratorn.

Jag slutade vid 12.40 men inte förrän klockan 13 var tiden inbokad. Eftersom det bara var 20 minuter emellan stannade jag kvar i skolan. Efter en stund kom Åse och hon började prata lite om Pernilla, jag kände att tårarna började tränga sig fram och jag kämpade inte emot, lät det bara rinna och det var skönt. Åse såg att jag började gråta och gav mig papper. Sedan började vi prata och jag berättade om allting. Hoppade mellan tiderna men hon förstod mig, det var väldigt svårt att prata samtidigt som man grät men det gick.

Åse förstod mig och jag blev jätteglad, tyvärr hann vi inte prata klart eftersom jag hade bokat en synundersökning klockan 14.40. Men vi bestämde en tid, nästa onsdag efter skolan då vi ska prata om hur jag vill göra. Tills dess kommer hon inte säga någonting till Pernilla.

Jag vill iaf inte ha något med henne att göra mer och jag orkar inte hålla på mer.
Jag har försökt prata med henne men hon ville inte lyssna. Och nu, när det passar henne så måste jag prata då eller? Nej, det tänker jag inte göra.!

Det var iaf skönt att prata med en person som förstod en. Dock såg jag ut som en 'jag vet inte vad' efter det och så skulle jag på synundersökning. Haha, med uppsvullna ögon. Sedan skulle jag och mamma till K-rauta för att köpa lite grejer till garderoben och till Willys för att handla mat..

Haha, men jag klarade mig :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se