8 mars

Måndag, yeah! Eller inte, nej men vi har ändå studiedag på fredag så det är OK!

Sitter just nu här framför datorn med en hemmagjord hårinpackning i håret, (har också en söt badmössa på huvudet, hihi^_^), den har varit inne i 20min nu så ska strax hoppa in i duschen. Behöver verkligen det!

För vet ni vad, igår stängde de av alla vattenledarna i hela Sävedalen för att det blivit någon läcka någonstans och de måste hitta den och försöka laga den, helt utan förvarning. Som tur var hann vi laga mat, sedan kom inte en enda droppe från kranen. Jag som behövde tvätta håret och ta en dusch :/ . Efter ca 2h droppade det lite vatten från kranen så vi kunde iaf borsta tänderna! Idag är allt som vanligt igen, det är skönt!

För det stod på nätet att det kunde dra ut tills på onsdag, men det var bra att de hittade läckan och lagade den..

Skoldagen var helt OK idag. Vi fick tillbaka resultatet av kemi labprovet och jag klarade den! Yay! Sedan fick vi tillbaka matteprovet och jag fick 20/27, är inte jättenöjd men jag klarar mig^^. Ska kanske få 2 extra poäng också, hon rättade lite fel..

Annars har skoldagen varit som vanligt.

Snart blir det middag och sedan ska jag läsa lite i geografihäftet, vi har 8 sidor i läxa om växthuseffekten :/ . Aja, livet är hårt ibland..

Ska heller inte åka till språkcafét idag, det var många som inte kunde åka så vi bestämde oss för att skjuta fram det istället. Måndag vecka 13 är det bestämt iaf! Inte för att jag längtar precis..


Dags att skölja ur geggan i håret och duscha, byebye!

Går inte att ladda upp bilder sk*t!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se