4 mars

Phuuu, veckan alla prov är avklarade, yeah!

Om det gick bra en annan femma, haha

Skoldagen började med slöjd. Jag håller på att sy en klänning, det är första gången jag ska sy ett klädesplagg och det är en väldig svår klänning jag ska göra också. Säger alltid till mig själv varför jag gör det här egentligen? Menmen, vad gör man inte för sitt betyg? Eller hm, om det går dåligt och jag gör massa fel kommer jag ändå inte kunna höja mig, oh dooo :(

Efter slöjden blev det fysik och vi har fått reda på att vårat nationella prov i ett No ämnen blivit Fysik. Jag är faktiskt väldigt glad trots att jag tycker fysik är jättetråkigt men det är så klart bättre än att ha kemi. För om jag "failar" då så är mitt mvg kört..

Jag var ju inne på skolverkets hemsida och tittade igenom förra årets prov och det var skit svårt!
Jag vet att jag inte kan få mvg i fysik så det känns bra :)

Sedan blev det dags för spanskaprov :/ , Marina är en lärare som begär väldigt mycket av oss elever, men jag gjorde mitt bästa så jag är nöjd :) , dock behövde jag lite mer tid, men aja..

Vår sista lektion var kemi och då var det dags för labbprov, jag tror jag gjorde rätt iaf, så jag är nöjd med det också!

Vladimira sa att hon hade rättat matteproven men ville inte ge tillbaka de förrän på måndag, haha.

Nu måste jag dra, ska packa väskan och dra till dansen, hörs när jag kommit hem och duschat :)


Gammal bild


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se