31 mars

WOOOW, 31 mars idag, 1 april imorgon. Se till så ni inte blir lurade =) . Jag ska också se upp, ingen ska få lura mig whakakaaa

Nej men nu är ännu en skoldag avklarad innan påsklovet, yeah, bara en dag var!
Imorgon har vi ingen slöjd på morgonen så börjar inte förrän klockan 9.50, sen blir det ingen kemi heller så vi slutar efter idrotten 14.20, hur chill som helst ju^^
Dock har vi 2 läxor tills imorgon, en glosläxa och en läsläxa, not funny men jag ska läsa på de.

Vi kommer troligen få reda på hur det gick på svenska np imorgon också, är lite nervös nu men gjort är gjort, det går inte att göra något åt det nu, så varför vara orolig i onödan, am I right? Yeah!

Nu ska jag slappa framför datorn och sen ska jag nog ta en lång och skön dusch, mitt hår är ofräscht, buhuu..


me today

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se