30 mars

HALLO!!!

Yes nu är äntligen allt 'jobbigt' avklarat fram tills påsklovet. Efter lovet kommer det ännu värre grejer men de skulle jag strunta i nu.

Idag var skoldagen riktigt slow, sedan blev det dags för biologiprov, det gick inte så bra som jag hoppats men sånt är livet... *pratar för mig själv*

Aja, det känns iaf väldigt skönt att det är klart nu. Resten av veckan kan jag känna mig lugn utan stress, me like!

Igår ringde någon från kulturskolan mig och sa att Ullas lektioner är inställda idag så ingen pianolektion för mig. Känns skönt på ett sätt, hade inte tränat så mycket på läxan, heheh.
För en stund sedan ringde min hemspråkslärare och sa att hon troligen fått influensan (svininfluensan?), så lektionen är inställd. Sen har jag ingen dans heller, de ska tydligen ha stängt för att det är skärtorsdag.

Hehe, känns som att det kommer bli en 'lätt' vecka som jag har framför mig, me like♥


Det är inte så lätt att ta bilder med lille busungen nej, haha. Kan säga
att det tog x antal gånger innan jag fick fram de där bilderna jag laddade
upp igår, aja det gör inget. Bara roligt att ta kort med sötisen♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se