29 mars

Måndag idag!
Första skoldagen är avklarad för denna veckan och nu väntar bara tre till.

De närmaste dagarna kommer vara rätt chill förutom biologiprovet då, men jag ska plugga järnet idag/ikväll så jag får ett bra resultat. Hon ska som sagt inte få någon anledning till att säga något negativt om/till mig.

Det ska bli så skönt att få 10 dagars lov nu, de senaste veckorna har varit riktigt jobbiga med svåra prov osv, skönt att få slappna av nu, dock är det flera prov som väntar efter lovet men de behöver man inte tänka på nu, heh ^_^

Varför jag sitter framför datorn fast jag borde plugga nu är för att jag inte mår bra om jag inte får skriva i bloggen minst en gång om dagen, om jag inte får läsa bloggarna jag följer, om jag inte får titta på mina favoritserier och om jag inte får följa min förebild, Lindy Tsang. Tror ingen fatta men huvudsaken är att jag gör det =)

Bilder från i helgen kommer i nästa inlägg!

Ciao!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se