25 mars

Hallo!

Har precis ätit middag och väntar på att maten ska smälta så jag kan äta min fruktsallad^^

Dagen har varit chill, slöjd först och sedan tre korta lektioner, efter det idrott och den sista lektionen skulle vi ha kemi men när vi kom dit gav hon oss lite studieuppgifter som hon sa att vi kunde göra hemma och sedan fick vi gå hem, wohoo.

Jag gick hem och gick en runda med Suki. Sedan bytte jag om och gick till skolan igen, hemspråk. Vid 16 kom pappa och hämtade mig och vi åkte till dansen. Väldigt skönt att få röra på sig, det behövdes verkligen!

Efter dansen åkte vi hem och jag tog en lång och skön dusch, really good!
Mamma och syrran är inte hemma, de ska träna ett pass på Sportlife så pappa skulle laga maten. Men det 'orkade' han inte så jag fick laga nudlar till mig och brorsan, yeah!

Nu ska jag cutcutcutcutcutcut mina älskade frukter ^_^


Not today, from last week (=

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se