24 mars

HOLA!

Jag bloggade inte igår, nej :/ När jag kom hem från skolan satte jag på datorn men jag hade ingen tid att skriva, var bara tvungen att titta på busstiderna. Spelade piano en stund och sedan åkte jag in till Centrum. Hade lite extra tid så gick till biblioteket och äntligen fick jag tag på Genom dina ögon av Stephanie Meyer. Ja, det är samma författare som skrivit Twilightserien.
Denna boken har haft massa reservationer sen den kom ut men jag orkade aldrig reservera den så hoppades bara på att den fanns inne. Bibliotekarien sa till mig att boken precis hade blivit återlämnad så det var tur =)

Efter pianot åkte jag hem och sedan blev det plugg för hela slanten.

Vi hade ju musikprov igår, det var jättelätt och jag tror jag har alla rätt om jag inte gjorde något slarvfel då. Tummen upp!

Idag var det nationella i engelska, not that funny but it was okey. Okej, ska inte skriva på engelska mer. Det gick helt OK, får se vad Marina säger om den. Sedan blev det dags för idrottprovet, måste säga att det var ett av de lättaste proven jag någonsin gjort, hehe. Nej men fick 14/15=MVG, helt OK nöjd. Skulle vilja ha alla rätt, menmen...

Har tagit hem lite böcker så det kommer bli plugg senare ikväll...


Bilder från i söndags. Osminkad, yeah.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se