22 mars

Hello!

Jag har varit hemma ett tag nu men inte orkar skriva för att jag var så trött efter skolan. Men nu har jag laddat kroppen med en banan och en kopp med ingefäravatten.

Det håller på att växa ut en tand i min mun just nu, typ hörntanden, vet inte om det är visdomstanden eller var det nu är, det gör iaf jätteont! Jag kan inte gapalika stort som jag brukar kunna göra, det gör ont varje gång jag sväljer, jättesvårt att tugga och det gör ont när jag pratar. ÅH, varför måste den komma nu, buhuu.
Tycker synd om mig själv o_O

Iaf, skoldagen var lika tråkigt som vanligt, inget speciellt hände..

Nu ska jag göra matteläxan, sedan träna lite på musikprovet vi ska ha imorgon  och så ska jag nog spela lite piano också, tummen upp!

Bye så länge!




Ett smygfoto mamma tog på mig för ett tag sedan, jag satt och läste skvallertidningar, haha!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se