20 mars

Hallo!

Sitter just nu på mammas säng med laptopen och Suki på mina knän. Lite jobbigt att ha laptopen på magen, väldigt svårt att skriva men lilla Suki ville ligga på mina knän så...

Idag vaknade jag vid 12, var rätt pigg. Gick inte och lade mig förrän vid 2 igår, kunde inte sluta spela, haha! Man blir beroende ju, jag lyckades heller inte slå mamma, buhuuu. Men jag har ännu inte gett upp. Ska bara fixa fruktsalladen och sedan ska jag ligga och spela här resten av kvällen, hahah.

Iaf efter frukosten åkte jag och mamma till Sportlife. Tränade i ca 1 timma, de skulle stänga..
Jag fick iaf lite kalorier brända, ca 250 kalorier, haha rätt lite men helt ok för första gången^^
Sprang på löpnadet medan jag tittade på tv, grymt bra. Då blir träningen mycket roligare. Sedan sprang jag en stund på cykeln också.

Efter gymmet åkte vi till en tom parkeringen och jag fick köra en bil helt själv för första gången. Vi åkte så klart bara inom parkeringen men det var riktigt roligt. Nu har jag lärt mig grunderna i att köra bil iaf. När jag har tränat några gånger till ska vi på en handledningskurs så jag kan övningköra med mamma :) . Wieee, mitt mål är att faktiskt kunna köra i trafik innan sommaren kommer, ska se hur det går, hihi :)

Efter det åkte vi och handlade mat på Willys och sedan drog vi hem.

Nu ska jag låta maten smälta i min mage och sedan äta frukt, mums! Och lite godis får det lov att vara också, det är ju faktiskt lördag idag ^_^




Me today

 

Passade på att ta fler bilder..

 

Avslutat med en 'rolig' bild.

 

 


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se