2 mars

Nu är jag mätt och glad :) . Det var ingen god lunch i skolan så var "tvungen" att äta något när jag kom hem nu. Jag åt två mackor med té, mums♥.

Om en stund ska jag till Allum, piano och kanske lite shopping på Allum??

Det hände inget speciellt i skolan idag, vi fick reda på vad vi skulle ha på musikprovet och det är lite förvirrande men jag ska klara det! Eftersom jag ska ha piano idag ska jag passa på att fråga Ulla lite grejer som jag inte förstår :)

Efter pianot måste jag plugga till matteprovet som vi ska ha imorgon så kommer nog inte hinna blogga :/

So, seee yaaaa, wish me luck♥

Buu, går inte att ladda upp bilder :/ , aja ciao!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se