14 mars

Hola!

Måste bara säga det direkt, fel person vann Melodifestivalen! Asså jag fattar inte vad det är med Sverige?! Anna har visserligen en helt ok röst men hon åkte ut från Idol (=hon har ingen speciell/bra röst) och det var knappast en schlager låt! Inte för att de andra var det då men tror hon verkligen att hon kan vinna Eurovision Song Contest med sin gitarr som hon håller lite för högt upp, fula klänningen och på tal om utseende, skorna! Vaa liksom!! Åh, jag är så arg! Okej, jag låter väldigt taskig och så här men hon borde faktiskt inte vinna! Salem eller Eric skulle helt klart vinna! De har så mycket större chans att ta hem Eurovision! Det såg man ju på poängen de olika jurygrupperna gav. Alla grupper i Europa gsv höga poäng till Eric och Salem, Anna fick typ ingenting. Sedan när man kommit till Sveriges jurygrupper ger de bara höga poäng till Anna. Då vet man ju redan att det bara är Sverige som gillar henne och hennes låt. Europa uppskattar inte sånt, åh!!! Det är något fel på Sverige alltså.

Åh, orkar inte mer! Hoppas hon kommer sist i Eurovision och skämmer ut Sverige, då kanske Sveriges befolkning äntligen inser att de skickat helt fel person till Norge.



Haha, jag var faktiskt tvungen att få skriva ur mig det, hon suger..

Jag och mamma lunchade som sagt, sedan hämtade vi Louise och åkte till Bergakungen. Där köpte vi popcorn och dricka och gick in till salen. Filmen var i sal 1, alltså en av de största salarna på Bergakungen och rymmer 400+ personer där. Det var längesedan jag tittade i en av de salarna.

Filmen var iaf väldigt bra, man kunde hänga med trots att man inte sett den teckande Alice i underlandet. Johnny Depp var cool!

Efter filmen åkte vi hem till Emme. Jag lekte med lilla Elvin hela kvällen, haha. Nej men vi åt middag, hade det trevligt tillsammans, sedan tittade vi på Melodifestivalen och efter det åkte vi hem. Japp, låter kanske inte jätteroligt men det var det, en hemmakväll med sina nära och kära är aldrig fel.

När vi kom hem var klockan strax efter 23 och jag hade sån ångest för att jag inte pluggat på fredagen och lördagen som jag hade lovat mig själv. Så satte mig cvid skrivbordet och började plugga kemiläxan och till provet. Haha, halv 1 gick jag och lade mig..

Vaknade vid 10 idag och satte i linserna och fortsatte pluggandet där jag hade stannat igår. Efter en stund lagade jag nudlar till mig själv och tog en lång och varm skön dusch, MM♥.  Sedan fortsatte jag att skriva frågor till texterna (mitt sätt att plugga, skriva frågor om texten som jag svarar på själv, funkar great!). Sedan bestämde jag mig för att ta en paus, därför jag sitter vid datorn nu, haha!

Nej men jag har bara en liten bit kvar, ska ju ändå plugga tillsammans med amalia ikväll !

Nu ska jag fortsätta att spendera lite tid framför datorn här.

BIlder kommer senare

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se