12 mars/studiedag

Yeah, studiedag idag!


Skulle egentligen gå på bio idag med mamma och Louise men det fanns inga platser kvar..
Fast det gör inget, för vi har köpt biljetter till imorgon istället! Det ska bli "Alice i underlandet", i'm so exited!

Det ska bli jätteroligt, längtar! Vi ska troligen äta brunch innan på mitt favorit café, mm...

Idag är vi lediga från skolan men tyvärr kan inte jag slappa ändå. Vi har ett stort prov nästa vecka om andra världskriget och jag måste verkligen få MVG på det provet!

Därför ska jag plugga idag, eller iaf försöka. Men annars gör det inget. Jag och Amalia ska plugga tillsammans på söndag och så ska vi baka scones, gottgott♥


Min älskling♥


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se