11 mars

FÖRSENAD INLÄGG! SKULLE PUBLICERATS IGÅR!




Hallo!!

Det har inte hänt något speciellt idag. Skola, hade min egna idrottslektion på idrotten, det gick bra men precis innan min lektion skulle sluta gick Sebbes axel ur led. Oh, det var hemskt att titta på :( . Hans axel har gått ur led flera gånger och om den gått ur led en gång är det mycket lättare att det händer igen. Det är därför han inte får spela hockey på ett tag. Han lyckades "knäcka" tillbaka axeln igen men han behöver ändå opereras.. Det var läskigt :/

Efter skolan blev det hemspråk och sedan åkte jag och pappa till dansen. Det var riktigt kul att dansa idag, vi fick lära oss några afrikanska steg och det var hur kul som helst! Efter dansen åkte vi förbi emme för att hämta lite grejer, fick träffa lilla Elvin och han har blivit så stor! Det var typ 2 veckor sedan jag träffade honom sist och nu är han redan så stor, hihi. Dock spydde han på mig, hehe..

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, tittat på tv.. Väntat i flera år (överdrivet, jag vet, heh) på att min brorsa skulle bli klar med maten, han är så himla seg! Det blev iaf köttfärspaj med sallad, gott var det väl..

Nu ska jag nana, byebye!


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se