10 mars

Hallo!

Kom hem vid 17.30 idag. Nej, jag slutade inte så sent men skulle ju träffa Åse (kuratorn) . Slutade skolan vid 15.40 men vi fick sluta 20 minuter tidigare. Inte en bra grej för mig egentligen..Dessutom var Åse försenad också så vi började inte prata förrän vid 16.

Denna gången gick det mycket bättre, jag grät inte! Var nära till gråten flera gånger men jag klarade det, vi snackade lite om Pernilla men mest om mig själv, vad jag vill osv..

Hon ska iaf säga till Pernilla att jag inte vill prata mer om det, vill bara gå vidare, får se hur hon kommer ta det..

På fysiklektionen försökte hon prata med mig flera gånger men jag backade undan, man kan säga att jag är långsint eller vad som helst men så är det. Jag kan inte låtsas som att ingenting har hänt, så som hon alltid gör...



Annars har skolan varit OK idag. Tabbade mig dock på SO läxförhöret :/ . På engelskan hade vi en vikarie för att Marina var sjuk, vi tränade på hörförståelse och läsförståelse. Det är ju engelska nationella på tisdag! 2 st dessutom, hör och läsförståelse då. Och veckan efter ska det vara en skrivuppgift. Är inte lika orolig över det här som det var med svenskan men jag skulle vilja höjs mig i engelskan, aja får se. Det går inte direkt att plugga till detta..

Men en grej jag måste plugga till är andra världskrigs provet vi ska ha nästa fredag. En väldigt viktig del inom vår historia så jag måste göra bra ifrån mig.

Sen har vi två prov till innan påsklovet, biologi och musik. De är en aning lättare me måste ändå plugga :/

Idag behöver jag bara läsa på till fysiken imorgon. Tänker plugga lite historia på fredag.

Vi har ju studiedag på fredag, wiiieee♥



me today


Nu är jag hungrig, ska se om maten är klar :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se